piątek, 22 kwietnia 2011

Pan Zmartwychwstal

Pozdrawiam serdecznie w czasie gdy przygotowujemy do dnia w ktorym zabrzmi radosne Alleluja, Pan Zmartwychwstal i jest posrod nas.
Wrocilam z tygodniowego kursu opieki nad kobieta ciezarna i noworodkiem.Mam nadzieje ze bedzie pomocne gdyz chcemy zaczac rowniez klinike dka kobiet ciezarnych.Czekam na kosztorys rozbudowy przychodni i zatwierdzenie przez Ministerstwo Zdrowia i mam nadzieje ze bedziemy mogli zaczac.
Kilka dni temu przyszla nas odwiedzic jedna Pani ktorej od tego roku sponsorujemy dziecko w naszej szkole.Dziewczynka jest corka jej siostry ktora sponsorowala gdy miala prace ale potem nagle zabraklo pracy, a do tego jedna z jej siostr byla leczona w szpitalu i nawet pieniadze ktore byla w stanie zaoszczedzic przez kilka lat starczyly tylko na pokrycie kosztow leczenia.Dziewczynka byla odeslana ze szkoly przyjelismy ja wiec do naszej szkoly a ja znalazlam sponsora ktory pokrywa koszty jej nauki.  Wiedzac tez ze kobieta umie  robic swetry na maszynie poszukalam jej  osob ktore potrzebuja swetrow dla swoich dzieci jako mundurki do szkoly tak by mogla  zarobic na utrzymanie rodziny. Przyszla by podziekowac, przyniosla mleko dla nas. Zegnajac sie powiedziala, siostro dziekuje bardzo, dzieki siostrze na nowo uwierzylam ze Bog mnie nie opuscil. Bylam pewna ze nie dam rady a teraz widze ze jest nadzieja ze nie jestem sama.
Pomyslalam wtedy o wszystkich swoich  problemach ktore zaczely sie w tym roku, jeden po drugim i pomyslalam ze moze Pan poprzez jej slowa daje mi rowniez nadzieje- nie jestes sama, Ja jestem blisko i wiem ze potrzebujesz pomocy, zaufaj...
Pisze to do wszystkich ktorzy moze w obecnej chwili przezywaja trudnosci, potrzebuja pomocy.
 On wie czego nam potrzeba nawet gdyby nam wydawalo sie ze pozostawil nas samych.
Zaufaj Pan jest blisko....
Niech w niedziele Zmartwychwstania dla nas wszystkich zabrzmi radosne Alleluja
Pan Zmartwychwstal i jest posrod nas
P.S Dziewczynka jest sponsorowana przez osobe z Polski wiec slowa podziekowania kieruje tez do wszystkich dzieki ktorym inni odzyskuja nadzieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz